Tömkörning

Hej hallå. Jag försöker bygga lite ryggmuskler bland annat på min varmblodskille på 11 år. Han kom till mig oktober 2017 så snart har han varit hos mig i 2 år. Han var ej riden så jag skolar om honom till ridhäst. Då han inte såg ut som han gör idag så har jag tyvärr hunnit med typ 5 sadlar. Dom jag har nu tycker jag sitter helt ok. Kanske inte 100% men skall kolla lite bättre på de där med sadlar då jag har ut massören nästa gång.

Då han nu har varit lite öm i ryggen så passar jag på att tömköra han i stället å de känns skönt för mig oxå. Skall börja (null)med bommar å koner snart men kör just nu bara på plan backe. Här kommer lite bilder från idag. (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0