Ont i ryggen

Hej hallå igen. Då har hästen ont i ryggen pga dessa jävla sadlar som aldrig passar. Nu har jag haft 6 st sadlar till han å nu har jag satt ut dom till försäljning. Tur att jag har en snäll tjej i stallet som låter mig låna hennes sadel som sitter då betydligt bättre i alla fall tills man hittar något som sitter bra på han. Hoppas på lite rygg muskler så kanske sadlarna sitter bättre. 

Cornelia fick rida idag med den sadeln som vi lånade. Hon tyckte han kändes bra i den. Tänk om man skulle ha sån tur att man hittar en fungerande sadel snart. 
Nu har kingen fått äta upp sig så nu får han inte bli fetare så nu gäller det att bygga muskler i stället. I morgon kommer hovslagaren å jag skall tömköra kingen över bommar i morgon. De kommer nog att bli bra de här👌💕🐴
Ha en fortsatt bra kväll kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0