Hovslagaren

Hej hallå. Denna morgon kom jag till stallet ca 08.30 kingen stod å åt så jag började mad att sopa hela stallet. Jobbigt men ett måste. Jag hatar då de är skitigt. Tvättade upp lite schabrak å paddar. Sedan kom hovslagare för att fixa fötterna på kingen. Så skönt att ha han nyskodd. 
Nu får gärna snön komma🤪
Vägde alla höpåsar å fyllde de som skulle vara i dom så alla påsar vi hade fyllt är de nu rätt vikt i. 
I kväll får dottern rida ett pass med hästen då min rygg och arm inte mår så bra. Att sopa stallet å fixa höt. De var allt jag klarade av att göra idag tyvärr😢
I morgon skall jag på sjukgymnastik och sedan träffa min läkare för att få ett utlåtande ang min rygg.
Fortsatt sjukskriven ett tag till blir jag i alla fall då jag inte ens kan köra bil utan att det gör sjukt ont i min arm. 

Nu skall jag försöka få i mig en kopp kaffe innan jag skall hämta Nattis från dagis. Tjao tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0