Trasig🙁

Go kvĂ€ll go kvĂ€ll. I kvĂ€ll sĂ„ Ă„kte jag till stallet de va jag som skulle kvĂ€lla hĂ€starna. Jag tog in min Ă€dla springare Ă„ borstade honom. Har har börjat fĂ„ lite pĂ€ls nu ser jag😀🐮
Jag beslutade mig för att inte va sĂ„ lat sĂ„ jag tog pĂ„ honom och mig lite reflexer sĂ„ tog vi en promenad. Vi gick till bommen Ă„ tillbaka. PĂ„ vĂ€gen hem sĂ„ tĂ€nkte jag kolla om han markerade nĂ„ dĂ„ han travade Ă„ ja de gör han🙈😱 
De Àr inte jÀttefarligt men jag hatar nÀr mina djur har ont eller inte Àr helt ok. De Àr oavsett om de Àr hunden som haltar eller hÀsten. Tror de blir att komma in Ä sova pÄ nÀtterna nÄgra dagar sÄ han kan vila lite bÀttre. SÄ fÄr vi se hur detta utvecklar sig.
I morgon Ă€r de fredag Ă„ dĂ„ drar vi till övik en kortis fre-lör men jag hinner ju krama min bĂ€sta vĂ€n igen❀

Cornelia Ă€r förvĂ€ntansfull dĂ„ vi skall trĂ€ffa rĂ€kan pĂ„ lördag. Å vi hoppas resan frĂ„n övik Ă„ hem kommer att gĂ„ bra. 
Ha de gött alla underbara mĂ€nniskorâ€ïžđŸŽâ€ïž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0