đŸ„¶ vinterđŸ„¶

Nu Àr vinter kylan hÀr. Jag Àr en fruktansvÀrt frusen person. Mina fötter Àr som isbitar Ä lika sÄ med mina hÀnder.
Idag var alla höpĂ„sar slut som jag gjort sĂ„ idag fick jag fixa nya. Det var ett tungt hötĂ„g jag drog ner till hagen😅
Kingen Ä Rikke fick följa med mig ut pÄ En promenad. Vi gick till bommen Ä tillbaka. Rikke fick hÄlla sig vid dikeskanten dÄ hon ej har skor bak. De var lite halt för henne om hon gick ut pÄ vÀgen. HemvÀgen vart hon vÀldigt pigg Ä smÄtravade Ä vart lite mer bufflig men aldrig sÄ att jag var tvungen att sÀga Ät henne Ä de Àr framsteg. Idag har lilla Rikke varit hos oss i 3 veckor. NÀr hon kom till oss sÄ fick vi knappt borsta henne Ä ta i hennes ben för dÄ ville hon sparka. Hon bufflade vÀldigt mycket i en Ä ville till att bitas lite dÄ Ä dÄ. Nu kan man faktiskt ha henne lös i boxeb Ä borsta henne lite men de Àr lÀttare i gÄngen dÄ hon ej riktigt vill stÄ still i boxen. Vi har nu pall trÀnat henne dÄ hon har stora problem dÄ man skall sitta upp pÄ henne. Till veckan bli det att börja skritta varje dag 1 timme.
Kingen fĂ„r följa med henne Ă„ börja trĂ€nas om i skritt. SĂ„ nu börjar vi försiktigt Ă„ bygger pĂ„ muskler😊
Ha en fortsatt bra kvÀll tjao tjao

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0